بازخواني پيام تاريخي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي؛
سران خائن عربستان سعودي نوكران آمريكا هستند

خبرگزاري فارس: امام خميني(ره) سران عربستان سعودي را "خائن " و "نوكران آمريكا " توصيف و تأكيد كرده‌اند كه اينها كاري جز تأمين منافع آمريكا و اسرائيل انجام نمي‌دهند.

به گزارش خبرگزاري فارس، به مناسبت جنايت‌هاي مشترك اخير آل‌سعود و آل‎خليفه در كشتار بي‌رحمانه مردم مسلمان و مظلوم بحرين، بازخواني پيام تاريخي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران درباره جنايت آل سعود در قتل‎عام حجاج در سال 1407 هجري قمري كه گوياي نظر امام خميني(ره) درباره رژيم حاكم بر عربستان است، مناسب به نظر مي‌رسد.

در اين پيام كه در مورخ 7 ذي‌الحجه سال 1407 هجري قمري خطاب به سرپرست وقت حجاج ايراني نوشته شده، آمده است:

اين حادثه بزرگ (قتل‏عام حجاج ايراني توسط عمال سعودي) نه‎تنها احساسات و عواطف ملت ايران را كه يقينا دل همه آزادگان جهان و ملتهاي اسلامي را جريحه‏دار و متألم ساخته است ولي براي ملت بزرگ و قهرماني همچون مردم عزيز كشورمان كه تجربه چندين ساله انقلاب را ديده‎اند و نقاب از چهره‌ها و نيرنگ‎هاي ايادي امريكا چون شاه و صدام را در حمله به عزاداران حسيني و آتش زدن قرآنها و مساجد برداشته‎اند، اين حوادث غيرمترقبه و شگفت‎آور نيست كه دوباره دست كثيف امريكا و اسرائيل از آستين رياكاران و سردمداران كشور عربستان و خائنين به حرمين شريفين به‏درآيد و قلب بهترين مسلمانان و عزيزان و ميهمانان خدا را نشانه رود و مدعيان سقايت حاج و عمارت مسجد الحرام، خيابانها و كوچه‎هاي مكه را از خون مسلمانان سيراب كنند.

ما در عين حال كه شديداً متأثر و عزادار از اين قتل‎عام بي‎سابقه امت محمّد - صلّي الله عليه و آله و سلّم - و پيروان ابراهيم حنيف و عاملين به قرآن كريم گرديده‏ايم ولي خداوند بزرگ را سپاس مي‎گزاريم كه دشمنان ما و مخالفين سياست اسلامي ما را از كم‏عقلان و بي‎خردان قرار داده است، چرا كه خودشان هم درك نمي‌كنند كه حركتهاي كورشان سبب قوت و تبليغ انقلاب ما و معرف مظلوميت ملت ما گرديده است و در هر مرحله‏اي سبب ارتقاي مكتب و كشورمان را فراهم كرده‎اند كه اگر از صدها وسيله تبليغاتي استفاده مي‏كرديم و اگر هزاران مبلّغ و روحاني را به اقطار عالم مي‏فرستاديم تا مرز واقعي بين اسلام راستين و اسلام امريكايي و فرق بين حكومت عدل و حكومت سرسپردگان مدعي حمايت از اسلام را مشخص كنيم‎، به‎صورتي چنين زيبا نمي‎توانستيم، و اگر مي‌خواستيم پرده از چهره كريه دست‎نشاندگان امريكا برداريم و ثابت كنيم كه فرقي بين محمدرضاخان و صدام امريكايي و سران حكومت مرتجع عربستان در اسلام‎زدايي و مخالفتشان با قرآن نيست و همه نوكر امريكا هستند و مأمور خراب كردن مسجد و محراب و مسئول خاموش نمودن شعله فرياد حق‎طلبانه ملتها، باز به اين زيبايي ميسر نمي‎گرديد، و همچنين اگر مي‌خواستيم به جهان اسلام ثابت كنيم كه كليدداران كنوني كعبه لياقت ميزباني سربازان و ميهمانان خدا را ندارند و جز تأمين امريكا و اسرائيل و تقديم منافع كشورشان به آنان كاري از دستشان برنمي‏آيد، بدين خوبي نمي‏توانستيم بيان كنيم و اگر مي‏خواستيم به دنيا ثابت كنيم كه حكومت آل سعود، اين وهابي‏هاي پست بي‎خبر از خدا بسان خنجرند كه هميشه از پشت در قلب مسلمانان فرو رفته‎اند، به اين اندازه كه كارگزاران ناشي و بي‎اراده حاكميت سعودي در اين قساوت و بي‎رحمي عمل كرده‎اند، موفق نمي‎شديم و حقّا كه اين وارثان ابي‎سفيان و ابي‎لهب و اين رهروان راه يزيد روي آنان و اسلاف خويش را سفيد كرده‌اند.

جمهوري اسلامي ايران الحمد لله در ميان زائران خانه حق از مليتها و نژادها و كشورها و حتي در خود عربستان طرفداران بسيار زياد و دوستان صادق و وفاداري پيدا نموده است كه براي گواه و شهادت حقانيت ما و معرفي ابعاد قتل‏عام خونبار مسلمانان به دست خادم الحرمين و انتقال حقايق تلخ روز حادثه به مردم جهان ما را ياري دهند. و چه بهتر كه بلافاصله و در حالي كه اجساد عزيزان ما بر زمين افتاده‌اند، صدام و حسين اردني و حسن مراكشي به حمايت از جنايت آل سعود اعلام هم‎بستگي نمايند، گويي عربستان سنگر بزرگي را فتح كرده است و در كشتن صدها زن و مرد بي‎دفاع مسلمان و به رگبار مسلسل بستن آنان و عبور از روي اجساد مطهر آنان به پيروزي نظامي بزرگي نايل آمده است كه به يكديگر تبريك مي‎گويند و حال آنكه جهان در اين ماتم نشسته و دل پيامبر خاتم شكسته است.

و چه‎کسي است كه نداند توسل به زور و سرنيزه و لشكركشي در برابر زائران خانه حق و تهيه آن‎همه مقدمات و توسل به بهانه‎هاي پوچ براي درگيري با زنان و مردان و جانبازان و مادران و همسران شهيدان چيزي جز استيصال و خشم و ضعف امريكا و عجز و نااميدي سرسپردگان آنان نخواهد بود. يقينا امريكا و عربستان از شرايط خلع سلاح مسلمانان در حرم خدا و احترام مؤمنين به احكام قرآن و پرهيز از جدال در كنار خانه خدا سوءاستفاده كرده‎اند و با وسايل از پيش فراهم شده و نقشه‎هاي دقيق روبه‎صفتانه به صفوف شيرمردان و شيرزنان ما حمله نموده اند و آنان را غافلگيركرده اند. حكومت سعودي مطمئن باشد كه امريكا لكه ننگي بر دامنش نهاده است كه تا قيام قيامت هم با آب زمزم و كوثر پاك نمي‎شود و خوني كه از دل اقيانوس بزرگ ملت ما بر سرزمين حجاز جاري شده است، زمزم هدايتي براي تشنگان سياست ناب اسلام گرديده است كه ملتها و نسلهاي آينده از آن سيراب و ستمكاران در آن غرق و هلاك مي‎شوند و ما همه اين جنايتها را به حساب امريكا گذاشته‎ايم و به ياري خدا و در موقع مناسب به حساب آنان خواهيم رسيد و انتقام فرزندان ابراهيم را از "نمرود "ها و "شياطين " و "قارون "ها خواهيم گرفت. و مجدداً تأكيد مي‎كنم كه اينها بهاي گران حاكميت نه شرقي و نه غربي و استقلال و آزادي و اسلام‎خواهي ماست.

و اينك از فرصت استفاده كرده به يكي از آيات كتاب كريم اشاره مي‎كنم آنجا كه فرموده است: اجعلتم سقاية الحاج و عمارة المسجد الحرام كمن امن بالله و اليوم الاخر و جاهد في سبيل الله لايستوون عند الله و الله لايهدي القوم الظالمين. گويي آيه كريمه در همين عصر نازل شده و گويي براي آل سعود و امثال آل سعود در طول تاريخ و براي ملت مجاهد و بزرگ ايران و حجاج بيت الله الحرام در عصر حاضر و امثال آنان در همه اعصار آمده است. و خداوند تعالي مي‏فرمايد: شما كوردلان آب‎رساني به حجاج و تعمير مسجد الحرام را با ارزش آناني كه ايمان به خدا و به روز جزا آورده و در راه خدا مجاهده مي‎كنند، مساوي قرار داده‎ايد، حاشا كه اينان با شما مساوي نيستند و خداوند ستمگران را هدايت نمي‎كند.

آيا سعودي‎ها و امثال آنان در طول تاريخ ارزش خود را براي تهيه آب در مواقف حج و زرق و برق تعميرات مسجد الحرام را با ارزشهاي مسلماناني كه به خداوند و روز جزا ايمان دارند و با نثار خون خود و جوانان مجاهد خود در راه خدا و براي دفع دشمنان خدا از حريم اسلام و حرم خداوند تعالي به‎پا خاسته‎اند، مقايسه نكرده‎اند؟ و سعودي‎هاي عصر حاضر، پا را فراتر از آن نگذاشته و بر مسلمانان افتخار نمي‎كنند؟ و با مجاهدان راه خدا آن نمي‎كنند كه روي امريكاي جهانخوار و ارباب خود را سفيد كرده است؟ و جالب توجه اينكه خداوند در اين آيه ايمان به خدا و روز جزا را ذكر فرموده و از ميان تمام ارزش‎هاي اسلامي و انساني مجاهده در راه خدا را با دشمنان خدا و بشريت انتخاب كرده است و در اين انتخاب به همه مسلمانان تعليم فرموده است كه ارزش جهاد فوق همه ارزشهاست.

و آيا خداوند با ذكر "والله لايهدي القوم الظالمين " نمي‎خواهد بفرمايد خداوند سعودي‎هاي عصر را و تمام اعصار تاريخ را ستمگراني بيش نمي‎داند كه قابل هدايت نيستند و خداوند آنان را هدايت نمي‎فرمايد؟ آيا ستمكاري‏اي بر حق و خلق و بر رسول خدا و امت بزرگوار حضرت رسول خاتم، بالاتر از آنچه آل سعود با كعبه و حرم امن الهي و با زائران مجاهد آن كه همه‎چيز و همه‎كس خود را در راه دوست و آرمان اسلام تقديم كردند، مي‎توان تصور كرد؟ آيا جرم اين مجاهدان كه به فرمان خداوند تعالي نداي برائت از مشركين را انجام داده‏اند، جز برائت از خدايان آل سعود و سعودي‎هاي عصر حاضر و شاه حسين و شاه حسن و مبارك نامبارك و صدام عفلقي است؟ آيا سكوت در مقابل اين ستمگري‎ها كه در طول تاريخ سابقه نداشته است، چيزي جز رضاي به اين جرم و شركت در ظلم و ستم ظالمين و ستمگران است؟ و در هر صورت آل سعود براي تصدي امور كعبه و حج لياقت نداشته و علما و مسلمانان و روشنفكران بايد چاره‌اي بينديشند.

زائران شريف ايراني امسال پيام انقلاب و برائت خود را با خونشان به جهان و به امت اسلام ابلاغ نمودند و با تقديم شهداي بزرگ به پيشگاه مقدس حق از سازندگان و بانيان سياست نه شرقي و نه غربي كعبه خداوند گشتند و ملت بزرگ ايران نيز با تجليل گسترده خود از شهدا و شركت ميليوني خود در راهپيمايي و اعلان برائت از كفر خصوصا آل سعود به وظيفه انقلابي و الهي خود عمل نموده‎اند كه در اينجا لازم است از حضور گسترده آنان و همه اقشار و خواهران و برادران تشكر كنم.

اكنون نوبت زائران ديگر كشورها و خصوصا علما و روشنفكران و گويندگان است كه پيام مظلوميت ما را به جهان ابلاغ كنند. ان‎شاءالله زائران محترم ايراني با مقاومت و صبر بقيه اعمال خود را به اتمام برسانند و با گامهاي محكم و دلي آرام و قلبي سرشار از رضايت و لبي خندان، شادي پيروزي خون بر شمشير و شهادت در كنار خانه خدا را جشن بگيرند و افرادي كه به مدينه منوره مشرف مي‎شوند، سلام شهيدان به خون خفته كعبه و مجروحين خانه امن را به رسول خدا و ائمه هدي - عليهم السّلام - ابلاغ كنند و اين موفقيت بزرگ را به محضرشان تبريك بگويند و به راه خود با صلابت و اطمينان ادامه دهند و مشكلاتي را كه امريكا و عربستان بر آنان تحميل نموده‏اند، به حساب خدا و دفاع از پيامبر بگذارند و از اينكه خداوند هديه‎ها و قربانيان هاجروار و اسماعيل‏گونه اين ملت بزرگ را در كنار خانه خود پذيرفته است، سپاسگزار و شاكر باشند كه ان‏شاءالله خداوند شهداي بزرگ ما را با شهداي صدر اسلام محشور و به بازماندگان آنان صبر و اجر و به مصدومين و مجروحين شفا عنايت فرمايد و شر متجاوزان را به خودشان بازگرداند و آنان را به عقوبت خود كيفر دهد.

از خداوند مسئلت مي‏كنم كه از اين زمان كه همه كفر و همه شرك دست به دست هم داده‎اند و تصميم و عزم خود را براي شكست امت اسلام جزم كرده‏اند و همه ضربه‎ها را بر عليه ما به‎كار گرفته‎اند، خود ما را در حصار محكم خود و در لواي مرحمت و لطف خود حفاظت فرمايد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سران خائن عربستان سعودي نوكران آمريكا هستند, بازخواني پيام تاريخي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي, ,